Ge mej ett liv ...eller nått...

Såå jätte boring...  känns så där som att luften gått ur mej....
Vill göra nått för att hitta enrgin igen....måste ju bara komma på det..
Att jobba en sån här dag är ovärt allt!!
Min lilla tös har åkt på kräksjukan tydligen! så nu är jag isolerad i väntan på om jag klarar mej eller inte!  kul att ALLA var i stallet igår förutom Sussu &Elin..så kanske klarar dom sej..ler då får väl dom ta stalltjänst..hiihii om vi andra ska dejta vintersjukan!
 
Hej och hå...kan det inte hända nått kul? hitta på nått !! snälla!
 
Var ut och galopp tränade Jerker i snön,,svin kul! !!!  svettig som bara den efteråt(han alltså,,inte jag)
 
Undrar om jag är VÄRD en ledig vecka i januari?? och vad ska jag då hitta på?! lite sugen e jag!
 
 
 
Kram
 
 
 
ps....nu e det inte länge kvar...shit jag lär ju dö 11gr eller nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0