Bilder

Julen har blivit mycket vila!
Kroppen blir ju bara segare av all "dötid" ler...inte van!!
Tog en premiär skidtur i BAKHALA skidor,,,jag spottade och svor! körde dom på direkten jag kom till bilen...till johan så han får fixa!!  nog är det FAN att alla pensionärer kör för bi mej....ler...
Det tar sej.. bara jag får lite fäste ;)
 
Till stallet Så kom den 9e hästen idag....snart fullt tror jag..hiihiii... det sa jag faktiskt när det var 5st..hur tänkte jag då? och hur tänker jag nu??    ler..
 
5st var ut och gjorde julaftonsritten som vanligt :)
 
Hade tänkt gå ut i kväll men vips så sa kroppen ifrån och jag blev kvar hemma istället och myser i soffan(läs stallet)
 
 
Ha en fin kväll nu alla söta.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0