TURBO...

OJJ vilken vecka...den har verkligen slagit rekord på alla sätt och vis...
Ingen träning som man kan snacka om...heller ingen ridning att prata om...visst har jag gjort båda delarna men bara halvhjärtat..
Däremot har jag JOBBAT och SKOLAT och  STRESSAT.....
Har hunnit hålla 2 kalas....
Hunnit ha en omtumlande bad kväll...känns i magen ännu.. :(
Inte sovit hemma mer än 3 nätter.
Hälsat på vänner
KROG besök
Haft 5 ridningar med olika många i varje grupp..
Hälsat på min bror.
osv..
Om jag inte känner efter så mycket så har det faktiskt gått bra,, har gjort saker hit och dit. bra och bättre.
ändå kan jag inte berätta att jag fått nått gjort..åtminstonde inte av värde..TODO listan blev nog en decimeter längre änn förra veckan... så är livet...eller mitt iallafall!
 
Min dotter är nöjd och glad vilket är huvudsaken..
 
nu ska jag nog pusta ut själv oxå... 10 min eller så innan natten kommer..
 
KRAM
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0