SVART dag..

Livet vänder så himla snabbt...Från att vakna på morgonen och som vanligt gå till jobbet,,,,så var det bara att lämna allt..avboka det som inbokat var...OCH cyckla hem...
Detta skriver jag mest för att jag måste... Jag har bara svarat i telefon till dom jag absolut måste(kunder)...resten har jag DISSAT...skitit i..orka bry sej!
Jag har en TUNG period framför mej...jag försöker le...men det börjar vara genomskinligt nu...Min vanliga instinkt hade nog gjort att jag smitit nånstans.....Men om jag säger så GÅR DET FÖR HELVETE INTE...lessen så förbannat...det går nerför nu....Men för kidzens skull så är det bara att jobba på...dom behöver mej mer nu än någonsin...Det är bara att orka. många frågor och inga bra svar!
Har kört till och från happis kalix luleå kalix happis kalix happis idag..EN OLYCKA kommer aldrig ensam...
Det var luddigt detta...men läs mellan raderna så vet ni hur och varför jag beter mej som jag gör nu....
""""" Ta chansen om du kan....för det är inte säkert den kommer igen...''''''''' och det viktigaste'''''' lämna aldrig nått osagt, !
LEV IDAG...för idag kommer aldrig mer igen!
TACK FÖR mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0