Nu var en del klar..

Jag är totalt slut i knoppen,,,Jag har jagat "bigg" spindel i natt...!! tyck lite synd om mej iallafall...fy bubblan....
Att sova i lerladugårds byggnaderna på strömsholm är ingen LYX presis...nu låter jag bortskämd,,,men va fan,,,ingen duch på nästan 2 dagar...gisssa om jag kände mej fräsch?? Kan tillägga att jo det finns...men jag duschar helst ensam..ler..el kanske gärna med en karl...haaahaaa men Fan HELLER med spindlar!
Kalla mej va ni vill..... Hann med att titta på lite ridlektioner oxå ..och gösses vad jag vill HEM till mina 4benta vänner..
Har hunnit äta go middag med bror och familj...gick götgatan upp och ner..men kammade noll...inget alltså?+!! vad hände? jag BRUKAR ju kunna shoppa..tror fasen jag blivit gammal...ler
Jag imorgon då??? jo då ska jag stå tränings klar i kista kl 10.00..jobb kallas det....yiippi! röra lite på fläsket!
Nu ska jag sova en blund och hoppas att drömma sköna drömmar
/tack för visat intresse ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0