nattsudd

Matchmaker...iallra högsta grad ;) lycka till nu hjärtat...
Har ägnat kvällen till att rida...
Pandora - fin dock lite seg i bytena...hon ligger på fram så mycket..men fin mot slutet...(igentligen e hon ju min tös ponny...men så fin så jag inte kan låta bli att sno henne...
Musse- han fick sej en galopp tur på de stora ängarna-stel som ett kylskåp!
Alex- banan med mina nya spårrar..funkar toppen! mitt nya i like...
Sen reds gutten och jerker av andra..
ja och så mitt lilla troll som helt plötsligt blivit jätte ridsugen! han red ZIZZI varav syster yster tog över,,med en kompis!
så summan blev ALLA ridna idag!

En annan sak jag gillar----det e mörka kvällar nu! myspys!
/ kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0