MEN nu IGEN...

just som rubriken...igen..? varför går tiden så grymt snabbt! hur är det tänkt att vi ska hinna med..
På nått sätt så måste jag försöka njuta av helgen för sen tar skola och jobbet upp min nästa vecka, strömsholm mån tis och så ACTIC kick off på onsdag..dessförinnan så ska jag ha hunnit gå igenom allt som ska med dit. och dessutom inte över packa....öhhhh..joo tjena!
Igår var det tungt på kvällen,,,man får inte tänka för mycket..det håller bara inte. lika att bara stega framåt..fast jag har så lätt att titta bakåt och undra om valet var rätt, vände jag mej åt fel håll eller känns det bara just nu tufft och sedan nerför?? nåja,,,ingen ide att spekulera..jag lär ju inte må bättre av nått sånt ändå...ler..
Idag ser det ut att prseis som igår bli en riktigt fin dag! redan nu är det 18 grader varmt i skuggan...
Imorgon så är det westerntävlingar på klubben ...ska fara dit och sponsra dom lite....kaffe och lunch kanske ...blink... kom ni oxå!
för att då inte se på alla väluppfostrade hästar.
Nu bär det av till jobbet för min del...ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0