Finner inga ord.

Aldrig skulle jag tro att det är så här jobbigt , fast jag var förbered på det.
Att det handlade om en kort tid förstod jag,,, men så HÄR kort...
För att inte tala om hur ont det gör att se sina barn vara lessna..
Jag har en tung tid nu....mycket tankar och annat skit..Livet får som en helt annan mening..frågorna hopar sej och jag undrar väl vad som kommer härnäst..
Gårdagen var den sämsta tänkbara tiden för en av hundarna att bli akut dålig..men när olycks korpen kommer då gör han det på ALLA sätt han kan.. nog om hundkräket...hon överlever iallafall.

Jag lider av en sjuhelvetes huvudvärk....mår illa och vill ut i skogen med hästen så jag får tänka ...

Att följa nån till andra sidan ,,,,, det är det jag gjort nu under 2 dagar.
Så nu slipper ni tänka mer på det!
OCH JAG behöver inte ta alla j-a telefonsamtal....i onödan!
Det är nog jobbigt som det är!
/TACK

Kommentarer
Postat av: linda

Beklagar sorgen, styrkekramar till er!

2012-08-30 @ 17:28:59
URL: http://lindaia.blogg.se
Postat av: Anonym

Med varmt deltagande

2012-08-30 @ 17:32:28
Postat av: Katja

Kramar i massor finaste Hanne <3

2012-08-30 @ 23:18:50
Postat av: Eva

Styrkekramar från Luleå /Eva

2012-08-31 @ 11:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0