Det blir inte som planerat

I dag kom det in en ny häst i stallet ;) det var helt oplanerat...suprise!
Det löser sej fint som tur har ju hö säsongen varit riktigt bra så därför ställer det inte till nått!
Det är rebecca som flyttat in sin häst här!
Jag har äntligen själv blivit klar med mina skol uppgifter och mina jobb grejjer som jag ska ha med till storstaden...åhh vad skönt! mitt hjärta blev nått kilo lättare...underbart ...för nu väntar bara en as tung men antagligen en HÄRLIG vecka...
Jobbigt bara att natten blir as kort igen eftersom jag måste köra mitt i natten..och jag som inte ens gillar natt körning & det blir dessutom 2 gr denna vecka.
Och att lämna mitt paradis här hemma är alltid jobbigt!
NÅ det löser sej....
Nu ut på broccoli landet tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0