Pc träff

Tjolahopp!! Sitter ännu vaken och pratar om hundar m brorsan.....ler.... Läser lite häst och lite hund träning...varför saknar man hem så bara man varit borta ett dygn?  Idag har vi haft platschefs möte ,,lite klokare och lite visare...ler.. Det var en bra agenda intressant..bra föreläsare...så jag orkade vara med och lyssna fast jag bara fick 3 tim sömn...ändå e jag vaken med svidande ögon...fast  livet leker!!!
Kan oxå meddela att en utställning är bokad för hundbörjorna och en jaktdressyr kurs!  Jag måste nog skaffa snyggahöga knätoffs strumpor och oljerock och hela kittet....
För klackeskor eller betterbodies kläder blir nog jobbiga i skogen...hiihii
Saknar mina små troll där hemma skönt attkomma hem till happis i morgon.....min fina actic anläggning.. Mina fina medlemmar... Mitt badhus !!
Nu ska jag sova en blund blir en kort natt igen
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0