Så där lyckligt fint VÄDER!!!

Idag jags det till höger & vänster.....ler..  bäst att rida hemma på banan...Red igår OXÅ denna LILLA skit PÅ 107cm men herre jävlar vad dom kan bocka!!  skit ponny... satt iallafall kvar så länge det gick och red en stund till oxå!  inte fan kan den ju tro att om "DEN BOCKAR" att den blir belönad för dåligt uppförande! men idag ska fia filma lite så jag ser var/vad /hur jag ska fortsätta!!  det var ju svårare på den lilla än den förra stora gula!
Så dagen erbjuder lite förhöjd adrelin kick ...heehee..

Sedan så blir det en snabb drive till luleå då grabbarna...här & där .... är klara med dagens jakt. Vi ska "visa" upp Dina för PARNING.. jag ska fixa "HUNDBÖRJOR"
Små söta vovvebörjor med MASSA sylvassa tänder....ler...


Har MÅNGA fönster oxå att ta tag i...hujia...efter 1 tvätt så insåg jag att jjag faktiskt inte prioriterat dom på JÄKLArS länge.
Man inser ibland för sent...haahaa...

NÄ NU TAR JAG TAG I DAGEN OCH ALL MARKTJÄNST DEN BEHÖVER RUNTOMKRING MEJ!!


// puss i pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0