kronprinsessan hälsar på

Jaha idag var det visst fart i denna stad/städer nått himla torg som skall invigas :) mycket intressant då ;)

Detta regn väder håller visst i sej!! blåst oxå,,,,bläää fast jag har ju snygga kläder ju att springa runt i ....myys..

Min dotter har blivit stor "tror" hon... sitter vid frukost och frågar mej om tips för pojkvänner..hoohoo...lillsparven! glöm din dröm svarar jag, här behövs inga såna PÅ LÄÄÄNGE!!   punkt!
Ja hur många nitar gick man inte själv på???  av olika anledningar..ler..  allt från att bara vara häfftig men en fullständig idiot...till en svärmorsdröm...som ebbade ut i sanden.. han med bilen... finnen med tiger klädsel..mohaahaaa...  åh herregud! Nu efteråt så här så är det ju riktigt kul att blicka tillbaks..inte för att dom seriösa var många,,
MEN HUR FAN TÄNKTE JAG????   ....ler... antagligen inget alls.. undrar hur grabbar tänker? likadant som vi tjejer eller helt annat?
Gammal kärlek.... ibland undrar jag hur sjutton dom menar.


Tänkte slänga in en bild från ny bygget eller den nya delen av stallet




så sätts grunden nu med fönster... få se när denna delen tas i bruk ...den skall ju bli lite annorlunda är det tänkt!


kaffe dax nu puss nånstans så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0