konjaks kransar!!

Regnet gör ju att jag får "nippran" nått måste ju göras...för inte kan jag ju bara vara ;)
Så igår på lunchen blev det en tur till GLASBANKEN och inhandlades en flaska konjak..sedan bakades konjaks kransar :)   
OCH för att inte sluta baka på en gång så tänkte jag nu slänga ihop en bull deg... har nämligen blivit sugen på gameldaxa bakverk..sånt som jag fick när jag var barn(vet ju dock inte om jag kan baka det)
Igår så gjorde jag smörgåstårta oxå som ska graneras idag...ler....
På jobbet har det varit fullt ös....mäst intill medvetslös...många gånger jag nu stått med hjärtat i halsgropen...!!  och då MENAR jag ♥  !!    Att nästan måsta dyka i x-antal gr ÄR jobbigt!! 
Och på tisdag rada jag upp 5st små grabbar på läktaren och tala om HUR man beter sej mot ÄLDRE(65+) fasen va dagens ungar är OUPPFOSTRADE....  Dom såg mäkta förvårnade ut..men tror dom vet NU...hiihii

Ridandet har inte gått så där tok bra nu för tiden inte räkt till....jobbar på att ta tag i det! var iallafall en timmes tur ut iskogen i måndags med sällskap av linnea & gandur & vovven våran..ibland undrar jag om inte dom långa öronen som munstern har ändå inte täpper igen HÖRSELN..ler.... vi stod länge och titta (ropade) att hemmåt dina....men nops...mohaahaaa fart fick hon sen när hon insåg att vi inte galopperade mer !

Nä vänner det var allt för idag  PUSS

Kommentarer
Postat av: angelica

sv jaså? :) tusen tack!!

2011-09-15 @ 09:46:27
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0