Har hopplat ikväll

Tjo ho... bäst att starta med ridningen för nu är nästa lektion inbokad!!! har 1vecka på mej..
Idag var jerker sjukt stel....men lossnade finfint på slutet, red bara 35min då han inte gått så mycket för jag varit BORTA en hel jäkla vecka..
Såg 2 STORA älgar... mysste när tanken slog mej att: dom ligger i frysen på 1vecka...stort smile... äter ni mina broccoli då öäter jag upp er!! shysst va??  stå och mala köttfärs e ju king...skrattar stort när mamma stod och tittade förvivlat en gång när jag malde ner FILE...haaahaa.... söndaxsfärs!! 
Köttfärs är bäst  år att göra vad som helst av  :)

Har köpt ny kyl & frys.. snacka OM SNABB leverans! beställde igår efter lunch... här idag efter 16.00-----jojo tänkte du nu!   men från örebro!!!! DET TYCKTE JAG GICK RUSKIGT FORT!
Nu måste ju bara kökshelvetet byggas om....no big deal...eller???  här räcker det nog inte med att vara SÖT...
Nåja,,,, hittar på nått ska vi se..
Han med ett träningspass idag ------ARMAR---- skönt var det!!

//natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0