fredag & hjärnsläpp

Kolhydrater...jo viosst!  hur fan lyckas jag??? 

SNABB sväng på ICA!!  ut kom jag med ...?? jo vitt socker i MASSOR!!

chips. COLA... grekisktlant bröd...hmm,, nå jäkla fruktcoctail i vad? jo sirap..  LER... vad hände??
Ingen aning vars det diffa idag...!!  ingen träning idag heller...orkades bara inte!!
ärligt talat så stoppade träningen från i onsdags mej...ben passet!!
ajaj i baksida lår!!  skönt men ändå  ;)

IKVÄLL har jag haft fin besök av sussu :) vi har bastat & snackat Skit! länge sedan sist ...lika skoj varje gång!

HAR ÄVEN SKÅDAT EN DAM SOM HOPAT SIN 32 ÅRIGA PONNY!!  WOWDII det sku ni sett :) han kan den killen!
FÖR att vara SÅÅ gammal så är han ju såå fin!   jag måste bara rida lite TUFFARE själv bara... är ju så rädd om han bara...hiihii

En longerings bild ....



denna grabb är 32 år gammal !!


nä nu sova lite det är en lång helg nu puss på dej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0