Ekorrhjulet

jobb jobb hästar & träning................
Finns det nått annat oxå???   tjingeling vad dagarna rusar iväg...
Tröttheten och höst myset  har lagt sej... igår kväll så red jag en häst & en ponny på nattkvisten ;)  herregud vad mysigt att tända manege lampan  & rida lite i lugn och ro..........svart var det ute!  faktiskt ganska lätt att focusera på att just rida då inget annat syns(jobben som annars finns överallt) märktes på båda 2 att jag RED bättre,,,,,, tyst och lugnt....visst! inne saknar dom nog mej (tror ja)...fast nog är jag på sju100de bra humör då ridningen blir så där fin!!
Imorgon är det bokat ridlektion för Janica och det har jag väntat på...jag ska rida igenom pandora för engångs skull!! 
Det ÄR det bästa ABSOLUT bästa ponny köp jag någonsin gjort!...så glad att jag gick ulken !
Det är dax att dra igång lite annat nu...jag har sökt.....lämpen....hiihiii nu är jag less på att inte få köra VAD JAG VILL utan att behöva tänka!!  få se hur det går med den saken...nervöst blir det...men skönt sen när det ä klart..

// sov på den ni.....ler...

natti natti

Kommentarer
Postat av: Emilia Niemi

Hej! Vad kul och höra att ni är nöjda med Pandora! Hon är helt underbar! Vi saknar henne så.. Jag och mamma tänkte komma och hälsa på här nångång under hösten, men vi får väl höras närmare! :) Hade bra!

Mvh Emilia

2011-09-09 @ 11:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0