EFIT = effektiv intensiv träning

Åhh vad kul!!   KORPEN kommer att köra EFIT träning åt ACTIC.... hujedamej vad jobbigt det var!!
Men kämpade på som vanligt......ler....... ger mej inte i första taget inte!! 
Uppvärmningem var nog den svåraste eller den vars jag kom på vad jag annars tränar...STYRKE.....mohaaahaa  fy sjutton vad jag är STEL! 
var så trötter efter passet att jag på fullaste allvar tänkte att jag nog får svårt att jobba idag!!  men...nope... kändes inte ännu när jag steg upp iallafall.....
HUR SOM HELST!!!!! TESTA!!!
Nästa vecka gratis träning på KORPEN!!



♥  härlig och funktionell träning   !!

// ha en bra dag tänk inte för mycket  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0