Uppe med TUPPEN

Då var morgonen igång här i mattila !
Idag skall införskaffas HINDER att hoppa över.....yiiihoo...  nånstans måste vi starta.
Pandora har 4 ben igen och verkar allmänt på bra humör igen :) och då givetvis jag oxå. hon skall dock ta det lite easy ett tag framåt.

Tänkt att hinnar rida igenom nåra av hästarna & ponnisarna idag :) bäst att få upp kondisen lite innan vintern slår ner!
Men denna vinter skall då jag rida inne i ridhus!! flyttar en häst till tuula för uppstallning & träning :) så det blir nog minst 4-5 ORDENTLIGA lektioner / vecka! fast i 2 omgångar så jag kan ta hem och träna i snön då den lagt sej!
ÅÅhh vad jag längtar!

Men som sagt fram tills det så,,,, rids det på,, här hemma!

Läste att kuben blivit "rånat" på 100.000kr.... ojdå.. verkade som att dom killarna hade (antar att de var killar) sett på jönsonligan ett par gånger :) läs på hb webben!

// puss i pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0