SATAN!!

Men fan oxå.... ögoninflamation el,,,,???  shit blä urk. vaknade imorse med ögat igenmurat!  puh.. & även om jag jobbat hela dagen så inte fan blev det nå bättre inte.

För engångskull så har jag städat undan nu efter jobbet så....kanske,kanske ,,,jag får lite lugn & ro imorgon efter jobbet. Annars så brukar jag ju rusa hem för att inse att man inte skall vara den som slutar tidigast. det innebär ju enbart JOBB!! nu kanske jag hinner ta en soffstund istället innan ridningarna startar.

Jobbet har rusat iväg i veckan lite så där kaosartat,,,ny personal osv..  nåja nu är veckan slut och helgen startar ÄNTLIGEN...OM JAG NU SER NÅTT IMORGON!!

Förresten så har jag haft en HEL veckas tränings stopp...riktigt skönt!
Men ännu mer taggad för nästa vecka istället!


// kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0