sååå jäklas trött!!!!

helgen var såå fylld av aktiviteter så jag har inte alls hunnit VILA!!

Jobbade ju över på fredag & fortsatte sedan med ridningar hemma på gården!!

Lördag var det HOPPNING som gällde...fyyyfan vad skoj!!  pandora e ju en kanon fin ponny.....ler...så där som små barn på julafton..hiihii
Vi skrittade till klubben(50min) och sedan red vi kurs för kicki sedan skritt hem :) (35-40min)



Jag på pandis & fia på jerker

Så fick ni en liten blick på hur det kan se ut efter träning :)

Och idag har jag jobbat 5timmar!

Nu ska jag passa på att mysa i soffan då ALLA andra är utflugna för tillfället så ha en fin kväll


//puss

Kommentarer
Postat av: fia

men snälla människa, du kan väl skriva att jag har typ 50kg grejer i min jacka så dom inte tror att jag är gravid eler sådär feet !! ;)

2011-10-16 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0