möbel flytt................................

Jag har varit och fyndat på lakkapää  :) musse fick ett nytt regtäcke! inte vad jag hade tänkt mej men det får duga till det billiga priset! 400kr (fleecefoder det var minuspoängen)
Sen ett HELT TRÄNS för 45kr....VISST  kan man känna att man FYNDAT i den prisklassen...snygg till och med! det fanns en massa skojigt för bara 5e....träns ridbyxor westernträns brösta osv
Ja och ett bett fast det var för kort och jag måste byta :)

Och inte nog med det så var stallet KLART på morgonen redan kl 11.15!!! då vi 3tjejer redan varit i skogen och ridit! jag skogs premiär red musse! shit pomfritt vikken power de var i han!!  (hur lyckas jag med dessa köp? )(behövs en hanne till sånt)

Jo och HUSET:::::::ser för jäkligt ut:::::::::::::::::::



KAOS i kidzens rum!!
dom ska dela rum tills vi målat och stylat om grabbens rum!
som faktiskt e en riktig hårding...ler... min BUSUNGE!!



och en del av köket då????
vill ni ens veta...jag dör.. jag brukar ha städat omkring mej...infarkten nära :)



jepp vi lever i plast lådor!!



TJOHO0...... snacka att dom kunde bygga rejält förr..varje hyllplan e fan,,i,,mej insvarvade i väggen
så det e bara att såga sej lite för att få bort skiten...

Nä detta blev mer än jag tänkt mej... ha en trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0