allt spricker...

Det ÄR ingen ide att hoppas eller tro....lessen.....  det är som det är!
14,25 hemma & inte 13 som jag bordes ha varit...kallas övertid... helvetes crosstrainer!!  4,5tim skruva och sedan när jag väl kom på hur så gick det ju as snabbt ....big jäkla smile.... startade ensam men islutet var vi fan 3...heehee...  nå den e inte helt klar men jag fixar på måndag!!
Folk frågar vad jag gör på jobbet???!!  ALLT svarar jag ALLTID  :)
Så här kan det se ut..  föresten så gäller det att ha en SNYGG "meckar" låda (verktygslåda kanske det heter på grabb språk)
& så måste ju lådjäveln matcha med kläderna oxå....tror jag...annars e det ju ingen sport...



Yeyy,,, gissa hur glad jag e att jag för tillfället EJ hade naglar :) men händerna e ju svarta!!!  blä nått tips på hur jag får dom rena????

// puss i pannan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0