Hade lust att avliva DEN!!

Snacka om att Den låg risigt till när den ringde(telefonlarmet).....sen kom jag ju på det! Fan upp och hoppa simhallen next!
Tjoho........ alla små sov så sött! ååå ville ju oxå! fast strax smög det en såndär okej känsla....väck moffa så han kan kila över för barnvaktning ett par tim.... ja och så ska min "lilla" vovve ut å göra sitt.... hon väntar valpar :) 
va snygga dom kommer att bli!!
En tik ska jag behålla..... och en tik är tingad :) av min kära bror! (lyckades få han att inse att som jägare finns bara ETT RÄTT!!!  klainer munsterländer) ................ler ..................
Ja och det viktigaste det är FREDAG hela dagen lång!
För mej innebär det ute BASTU!!
Och sen RIDNING!!
MYYS!!


// tat lugnt & ta hand om varandra





Kommentarer
Postat av: camilla

Lät som en bra fredag :D



Tack så hemskt mycket :D

2011-11-26 @ 07:59:21
URL: http://resanupp.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0