FLYTTAD HÄST- MINUS 1 HEMMA

TJOHO... endera kallt som fan el regn... jag blir tokig!!
Flyttade finnen till tuula idag och fick mej en ridlektion oxå!  ohh vad kul att rida i ridhuset! synd bara att jag har så mycket skit att göra så jag inte hinner rida där VARJE dag :) jobb och julfester osv... sa jag att årets julfest bär av till piteå havs bad på lör.. hoppas på god mat och en skön SÄNG!!
BARNEN HAR börjat fixa och dona inför julen,, önske listor planeras och förhoppningarna är INTE alls stora....ler... skoter hund häst osv....själv önskar jag nog bara ett RIDHUS... dyster jul de kommer att bli...blink blink...


MAN SKA INTE RADERA DET FÖRFLUTNA--- MAN SKA LEVA I NUET--- MEN MAN SKA VARA MODIG MED FRAMTIDEN---


// Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0