50´c

Tjohej....... 50´c visar bilmätaren..... måste jag tillägga att en ny bil jävel önskas!!!!

För er som tror jag lever i en guldsked kryddad med tur och sovande på rosa MOLN.....(dra en svart säck över huvudet...va)
VISSA TROR DET!!!!!!!!!!!  Less man blir

Jag jobbar för HELVETTE... jag har framtids drömmar och en tro på framtiden... Allt jag någonsin drömt om kommer nån dag bara man vågar tro på sej själv... En dröm Ett MÅL.... vägen dit kan vara på många sätt...


Så-------------- ta FÖRST och sopa utanför din EGEN dörr innan ni kollar på min !

Och snackar du bakom ryggen på mej så spelar det ingen roll, då vet jag att jag FAKTISKT är ett steg före dej----eller hur!! ???



UNDERBARA DAG!!

Ska för övrigt rida i det varma ridhuset istället för ute i blåsten :)  med min finne!!

/ puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0