torsdag

Go morgon ! Trodde nog alldrig att det skulle vara så här fint väder nu på morgonen solen skiner ingen regn & 12 grader varmt..     Men då vi i lugn & ro gick tidigt och la oss så var hela högen pigg och glad på morgonen.
Fast jag har då ännu kvar förkylningen, vilket trycker i pannan och snorig som få.......JAG VILL TRÄNA!!

Blev utsedd till världens bästa mamma oxå av flickan ;) eftersom att hon fått allt hon pekat på under stockholms resan..........Tyckte ju inte själv att det var så fast nog är det ju bra att hon tycker så.
För annars brukar det ju gå åt andra hållet med vad hon får & inte.

Ska pröva pandoras nya sadel idag! ( fick tag på morris & nolan) som jag nu sökt ett tag. hade ju på prov av en tjej som oxå har en welsh fast den var för bred i bommen och lite väl liten i sittsen så.. tog en mindre bom & större sitts. det skiljer nämligen bara 2cm i sittsen från tum till tum.



Snart drar det ihop till FISKE i stugan ♥ längtar.. tänk att få slåss med myggen :)  heehee enda gången jag saknar dom är nog tanken på KIRUNA och stugan.

// hanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0