Slut på denna tisdag

Avslutade dagen med ett sådär halv dåligt träningspass.  
Men BEN blev det  iallafall  :)  Kort pass för orken tog slut så antingen trött el lat!!  hiihii  eller så kanske det var för att jag faktiskt hade mer vikter än på riktigt länge,,  Träningen är konstig, Hur många gånger har jag inte funderat varför i allsina dar lägga ner så MYCKET tid och ork på att lyfta skrot??  Men oavsett så packar jag ner kläderna och beger mej till gymmet! BEROENDE skulle jag nog kalla det. hur många gr har man inte stegat in och varit helt seg i kropp & knopp och  LYST SOM EN SOl NÄR JAG GÅTT DÄRIFRÅN!!   Alla borde träna det är sjukt härligt att svettas 
Att vara lite så där snurrig i bollen när man e klar är nog nyttigt för vem som helst.
Hur som haver så tog träningen typ 30min idag...och skakiga ben fortfarande 40min efter passet

Nu sängen imorgon väntar en ny dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0