slalom

Lördag är avslutad med en skön bastu igen    ;)  det e ju tok skönt att bada bastu.. Ute har det blivit kallare det har hunnit krypa ner till -15,2 nu,,,  Men dagen har varit suverän, Har åkt årets första premiär på slalom skidorna & nettan hon var så duktig åkte helt själv i hissen oxå svängde oxå så det var kul. vi hade från början tänkt köra till pullinkki men stannade redan i ruskola och vi var nöjda & glada med det  :)
Måste ju tilllägga att jag bara får mer smak har sagt det förr   " hellre skidsemester änn solsemester"


Imorgon är det fullt ös med häst lektioner ;) 
Idag testade jag longera pandis,,, lite bock och spark men fin, bara 20min det blir nog bra det här även om en tjej redan åkt i snön.. hiihii  inget illa av pandora hon var blöt av all snö och skakade av sej lite och vips satt tjejen på marken ponnyn var mega fundersam över vad som hände!   :P  

Imorgon borde jag hinna med att hälsa på lite,,vi får väl se....


kramiz på er  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0