Ridning igen ;)

HEIJPS!!
Idag är en bra dag igen ;)   Ridning hos tuula,,,,,,  nu var det 1,5vecka sedan då dom varit bortresta.  Så vi får se vad dagens pass erbjuder! borde hitta någon som fotar lite så jag har nått att kika på...

Hemma går tvättmaskinen redan & frullen är i magen, tanken på vad som ska fixas till lunch är redan igång...om jag inte tar vara på varje minut så hur blir det då måntro??  

Solen lyser ute och det ser ut att vara ett toppen väder idag! så ska passa på att rida mina egna oxå sen innan jobbet som startar kl 14.00, iGår tränade jag första arm passet på flera veckor utan att få ont i axeln  :D
Så nu är allt bara bäst..

En kopp kaffe nu och sedan rullar min dag igång på allvar.

Kommentarer
Postat av: lovisa

allt bra?:D

2011-03-15 @ 13:31:17
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; tack så mkt! :D

2011-03-15 @ 23:15:57
URL: http://maskrossystrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0