neeej minus 14 igen

Blä... hela helgen & igår var det så himla fint väder  solen har lyst & det har varit varmt och jag satt inne lör & söndag :(      sen fortsatte finvädret men nu e det borta!  


Dagen är inte på topp kan jag lungt säga,,  träningen startar inte idag heller.  för halsen är skum & rösten inte okej, vågen är det DEFINITIVT nått stort jädras fel på  ;)   den visar alldeles FEL!!   VART TOG ALLA MUSKLER VÄGEN och hur kom allt annat dit???????   knivit det här..   träning är färskvara, varför kan jag inte bara få träna då!!!

Idag är det Ridning på RONI igen!!   LOVE IT!!  det kommer att bli så skoj,, sen blir det en lucka på 1-2 veckor

Igår var jag till fysio med min axel som inte änn heller blivit bra,, hör och häpna då hon istället fixade mitt bäcken,,  så nu e det bara starta om halsen nu skulle ge med sej.. få se om det speglar sej i ridningen idag ,, brukar ju kännas bättre efter en fix!

Tog en dax färsk bild på yello igår och insåg att damen gått ner i vikt igen! stackaren var så svettig efter ridpasset igår..  solen stekte..
Det blir bättre och bättre dag för dag    :)   

om jag lyckas så kommer en bild senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0