febrig liten kille...

Här fortsätter vi med feber,,  inget bra alls, fick ställa in min ridning oxå!  För att inte tala om hur jag ska lösa mitt egna stall med ridning osv, kursen ihelg kräver ju att ponnyn & jerker har gått .. Westernkurs!!


På tal om ponnys så linade jag ponnys igår, rättare bestämt pandora & zizzi...och "lantis " som jag är så brukar vi hopp/ skutta ibland på lina!!   hehee,, säkert inte godkänt men va fan!!   dom sprallar och tycker ju det är skit kul.
Och så har jag alltid gjort.  ( givetvis inga hinderstöd, bara bockar så linan inte kan fastna)
Nå det krävdes inte många minuter för ponnisarna att få igång flåset  :)  så sammanlaggt blev det väl 15-20min bara.


Igår jobbade jag sen kväll och "missade" regnet som alla pratade om, jo blöta var dom när dom kom, men undra om det inte var bra med lite regn. Nu borde det bli roligare att åka skoter och skidor!!

Tränade förresten även RYGG IGÅR!!   



SAKTA MEN SÄKERT kommer lusten tillbaks  :D

Har beställt massage oxå....


tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0