riktig sommar ute

Ja det är inte ofta jag vaknar och det är 25grader varmt på MORGONEN innan.  solen har nog glömt att gå ner igår!  ,,,  smile,,

Det är sjukt svårt att bestämma sej vad jag vill göra eftersom det är mycket som måste göras men även sånt som jag bara vill "lulla" på med!
Igår hoppade vi ju ridningen bara för att det var varmt, men dagen verkar ju bli ännu varmare.

Här har frukosten blivit äten och min lilla lukas springer runt med sin bössa. han fick ju en egen så nu jagar han älg mest HELA dagarna.. tänk vad lite det behövs för att en kille skall vara lycklig!...ler...

Jag hade tänkt mej att föra min lille L till mommo & moffa så jag kan hoppa i traktorn & köra upp fåror till broccoli plantorna som skall planteras under helgen. iden gammla traktorn så kan jag inte ha med han då traktorn är ANTIK,,hiihii..


En bild från förra året :)

Kommentarer
Postat av: sophie

svar: Tack så mycke :)

2011-06-09 @ 10:48:40
URL: http://sophiehs.blogg.se/
Postat av: E L L A - Ponyjumpers

sv; vad menar du? :pp

2011-06-09 @ 13:58:59
URL: http://ponyjumpers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0