Hur dum får man vara??

Dagen har varit bra på alla sätt och vis,, började med en snabb visit till jobbet,,,klockan 08,40!! mer om det sedan.............
 Sen har 2 filmer på yellow har gått iväg, skönt,, ser ljust ut,,, njuter bara av tanken..
den ena filmen var från vintern den 2a gjordes i dag vilket gjorde att JAG HOPPAT YELLOW idag!  (inte högt)

Sen så var vi till kusinerna på kalas en fyllde 6(tror jag) den andra 10år, lite fika blev det,, nu är det dax att sluta dribbla med träningen,,Spark I baken....!!  DUBBEL PASS I MORGON & jobb oxå..

Min tjej kom hem från faster som hon sovit hos och haft tjej kväll med,,, 3 brudar,,,fniss,,,
Såg ut som en slut liten tjej,,, sedan har hon haft världens huvudvärk & spytt,,,stackaren,,, få se om hon klarar skolan imorgon,,, fast rida ville hon,,, kanske ringa sofia för att dra ut hon på jogging tur ( jag bara varnar dej) hon skulle ringa,,,hiihii,,,





Just ja,,, rubriken,,,  inga namn nämda men om man kör in i en VÄGG med bilen,,,varför tar man inte med sej reggplåten då??  VARFÖR  i allsin dar lämnar man kvar "visitkortet",,, Inte ens JAG skulle göra nått sånt.. inte för att jag e smart men jag har väl sett,,, FILM ,,, NOG PRATAT OM DET!!

/ sov nu gott & träna sten hårt!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Svar: Tack så mycket =)



Är det eran ponny? så söt.

2011-06-13 @ 08:57:01
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0