Herre gud vad det skall BLÅSA

Tjenare  :)

planerade bara att lägga barnen & sedan gå ut istallet & rida ;)  Läste & LÄSTE & läste och nä inte sova... lillen ville inte sova, så för att tråka ut han så tog jag fram datan för en blogg paus....& nu sover han men ojoj vad tröttis jag/vi blen DÅ..  Hade som tänkt ha liteee egen tid på häst RYGGEN eller egen tid med gubben om mommo eller moffa orkar sej hit för lite barnvakt.. Så sugen på en skogs runda med hästarna.. för vi har nött ridbana nu JÄTTE mycket känns det som och både jag, jani & hästarna behöver sträcka ut i galopp i skogen...
Kanske vill våran byracka oxå röra på sej.... Fast vet inte om hon ska anstränga sej för hon har haft hosta( jo) hosta.. trodde inte hundar kunde få så,, hon kraxade som en kråka,, fick nå "medusin" som hjälpte men nu har det kommit tillbaks ???

Var när hur..!!??


Nu på med kläder & studsa ut i stallet..



Faktiskt sugen på att hoppa lite......jo det måste jag i veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0