haaahaaa....

tjo hej bara  :)  
NU har jag bara 5 RADER jordgubbar att röja....easy va?!  har som bara tagit typ 6 tim hittills ,,vilket nu då innebär att jag ÄR king på RÖJSÅGEN... jag vet just presis hur man startar skiten..nej..röjsågen heter det ju! och jag vet hur jag får det så där perfekt...jojo tjena... lyssna nu .. jag är inte alls genom svettig,, snygg som få i mina as snygga LILA regnställs byxor.. en sån där byggare bob grej på huvudet.. med hörsel skydd som håller på plats musiken i öronen..(kör inte utan musik)..och inte fan har dom ju inbyggd stereo inte.. så måst ju använda mobilen & headsettet... mygg nät i fejset... tretorns mycket sexiga stölvar,,som lukas säger.. herregud vad bra att jag bor på LANDET...ingen större risk att nån ser hur jag ser ut.....smile....
LIKA att ställa klockan så jag hinner resten imorgon...

Har dock ett RIKTIGT stort problem oxå....INGEN BOTTEN i tvätt korgen....  hur/vars köpte jag den..?? om jag bara skulle komma ihog så skulle jag nog ta den under armen och föra tillbaks den, det finns väl nått som kallas reklamation?? pga av att den alltid är full....!!
Jag måste nog googla om det där tror jag :)



Hur som helst så har kvällen varit riktigt solig & fin....  & jag är nöjd med vad dagen innehållit

/ puss på kinden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0