den REGNANDE dagen

JAHA ja vad hittar man på om jobbet börjar KL 14 och jag vaknar till en regning dag här i mattila??
Ivanliga fall hade jag ju staratat som alltid,, frulle.. städ...stall.. osv....MEN NU DÅ?
skall jag TROTTSA regnet OCH RIDA ÄNDÅ???  

                                            ELLER skall jag GÅ in till tjejerna SOM SOVER och kasta kuddar på DOM?

NÄÄÄ..... dom sov såå söött.... & sen orkar jag nog inte höra livet dom sätter igång sedan...

Tror att det blir bra om jag STÄDAR lite, även om jag gjorde det igår,, JAG GILLAR ATT HA ALLT SNYGGT OCH RENT!! skulle nog haft städfolk om jag haft råd...smile..  
Nu kom jag på att RIDHUSET INTE SUTTIT så dåligt....grrgrr....  men jag har ju REGNKLÄDER!!.. ler lite sarkastiskt..
BAKA..................JAAA.......... mocka rutor skulle sitta bra i frysen... om det nu kommer någon på besök eller så..hiii...jag äter väl ändå inte sånt....     :)

//  puss på er då

                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0