synd att inte kroppsfett smälter i solen......

Kanske skulle pröva yes disk medel.....tar ju oxå ALL slags fett......
Fy sjutton vad hett det var idag......... typ 3e dagen irad utan ridning.!!! jag skulle ju träna ju.....grrgrr
Dagen har innehållit massa..........



Och ännu mera JORDGUBBAR!!!! 
Vet ni ??det är inte mums någe mer!!

Barnen har varit hos sina kusiner hela dagen...en lycklig liten kille fick jag hem men den stora tjejen hon stanna en natt till....fast lovade komma hem imorgon...

Gubben jobbar natt så här sitter jag ensam å kickar runt.........

// puss då

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander - en junior med en fyraåring

sv: Det är en Linnéa. :) Ska skriva om den ikvälll eller imorgon hade jag tänkt mig. :) Ja det är den!!! :D

2011-07-10 @ 20:17:13
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: stuffstuff

JUST NU 10% RABATT PÅ ALLTING I BLOPPISEN!

tre ord: fynda fynda fynda!

KRAM

2011-07-12 @ 15:54:14
URL: http://stuffstuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0