LÄRDE MEJ EN LÄXA

Åhh fy fan....... ni skulle bara veta.....!!!!!!!   Jag DRICKER aldrig så jag blir sten dragen eller bakfull...!!


Men vad fan hände igår då?


INGEN JÄVLA ANING...............   herre hjärtanes...


                                      CHILL OUT    heter flaskan..  farliga grejjer...

3glas vitt.....  för det första så smakade det ju inge bra,,, fråga nu inte varför jag fortsatte dricka..tänkte bara jag svamlade när det kändes som om allt snurra.....sen då....shit vad dåliga ben jag fick...ler...

LOVAR OCH SVÄR ATT DENNA BRUD ÄR nykterist nu...

Klarade just och just en dag i boden på western farm...vilket var helt sjukt bra faktiskt..
Både vi vuxna och barn hade jätte skoj..

KRAM DÅ

Kommentarer
Postat av: jane

haha grattis, du har bekantat dig med chill out, jag gör inte det engång till inte ;). finns några andra "dra helvette vin" överrasknings flaskor, som inte är att rekommendera.

2011-07-31 @ 09:25:27
Postat av: Manka

ååå har jag inte varnat dig för chill out?? Shit, den har jag också blivit suuperdragen och dålig av! bläh! kram

2011-07-31 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0