hopsan ,,,,,, vad bränd jag känner mej

Solen har skinit här i dag :) även lite lätt vind.. vilket var underdunderbart då myggerna höll sej borta..mys.. fast sen hände nått...mohaahaa...  RÖD SOM EN RÄKA!! shit vad jobbigt...
Har iallafall plockat helvetes mycket jordgubbar idag ;)  och gjort lite annat skoj runt gården..
Och JAG,,,,ett snett leednde..HAR faktiskt PLANTERAT lite sommar blommor på gården.. det ni.. undra hur länge dom överlever i mitt våld?? typ 2veckor.. har aldrig haft gröna fingrar... alla blommor vissnar...fast rosor torkar snyggt...;) (när jag var yngre samlade jag ros bladen i en snygg burk i glas) på den tiden då jag fick några...hehe..
Har ridit 2 hästar och haft lite barn ridningar & kikat på fia som hoppat YELLOW...( synd bara att telefonen inte funkar) hade blivit snygga bilder...(nu var jag snäll va? fia!)
EFTER 1 veckas vila så e träningen inne på sitt 2a pass... men tungt som få var det idag..hoohoo...nåja tur det bara var framsida ben idag..int så noga... RUMPAN e väl viktigare...blink blink...

                                     
Nu e jag slut som bara den å ska hoppa i duschen och sedan sova

// puss då eller hur

Kommentarer
Postat av: fia

ne du va inte snäll!!! och jo jag vet hade blivit snyga bilder ;) och du, jag e helt röd på hela ryggen och oooont gör det!

2011-07-05 @ 22:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0