FRUKOST I MAGEN.....

NU ska jag vända på allt idag....BÖRJAR MED ATT GYMMA!!!!!!    skön känsla att veta att det är gjort innan allt annat.
RESTERANDE dag skall KÖRAS HÄST.. ha ponny lektion... fixa RENA grimmor och kanske BORSTARNA oxå.. vet ni vad??   jag har en underbar känsla i kroppen....:)  jag känner mej så lätt...



HÖSTEN BÖRJAR KOMMA!!!!!!!   jag älskar känslan av höst det betyder mycket mys...ljus...osv ... fast mest betyder det EGEN TID!! och lite gemenskap med mina goa vänner som jag inte ser röken av sommar tid... jodå några envisa har jag som inte stör sej på att komma hit och ha typ 2 allternativ..1- vänta ut mig i jobbet innan jag hinner med kaffet,, om dom inte kokar själv & dricker halft ensam  alt 2 är jobba vid sidan av mej...mohhaaahaa
Måste ju bara berätta att mina vänner vet JUST ALLT..dom är bara för bra.

// ha nu en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0