Bra planering...

Jag och klockan ,,, ni vet,,,   smile,,,, skulle bara.. sen var klockan hur mycket som helst!  ler... blev en fin ridtur iallafall...hon har blivit så duktig min lilla tjej. vi red ut och runt johanssons rundan 1tim 10min... lill skruttan orkade(zizzi)  Nettan hon ville bara rida mer då vi kom hem :) mamma nästa ponny .... SNÄLLA... jo nu har intresset stigit rejält.. kul!! Och den första debut TÄVLINGEN ÄR BOKAD! shit pomfritt....(mamman är as nervös)
aja WESTERN... blev det.!!...bättre än hoppning ivart fall... på tal om det så löshoppade jag och jani 2 av hästarna igår..eller 1 ponny och hans häst....med PUBLIK!! haahaa....NORRMÄN!!  typ 6st som stod och kollade....


Alltså PANDORA är så himla go... här hoppar hon dryga 105cm...puss vad fin hon är! 
hon är som en katt över hindrena..fina lilla ponny..
Men att jag hade kul åt turisterna som kollade på jani då han springer runt på ridbanan med sin alexei..LÖS utan grimskafft eller nått som håller han fast....en nos längd från han oavsett vad han gjorde...och ni vet då "hund folk" lägger ut händerna för att kalla in hunden på långt avstånd...hiiiihiii  DET FUNKAR PÅ HÄST OXÅ!!han kommer i galopp... ser ju lite skoj ut när folk inte kan sluta glo---
Nå annars då ???  vi har bastat på flotten i sangijärvi och badat... nu var vattnet varmare än sist då det bara var 18grader..

// natti natti

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: tack ! Han e okänd ras =)

2011-07-28 @ 02:06:38
URL: http://natalienygrens.blogg.se/
Postat av: Malin

sv. ja hon e finast :D



allt bra? :D

2011-07-28 @ 20:22:39
URL: http://nyylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0