ARSHLET FULLT!!!!!!!!

mohhaaahaa.... jo jag lever ... ler lite... här rullar dagarna förbi...och jag oxå...solen tar visst inte bort fettet, har konstaterat att det inte smällter ;)
Jobbar häcken av mej/oss...tyvärr så att ALLA som sätter sin fot här åker på nått jobb ....jag ÄR född TILL CHEF..ler stort! 

                                 NÄ SÅ ÄR DET INTE!!!!

Men på gården tar det aldrig slut..bara vända sej så hittas nya utmaningar....
Vi plockar jordgubbar för  fulla muggar..och försöker träna lite när jag hinner..har inte varit många gånger härifrån gård & hus utan att det gällt mat el, hästar el. odlingen..,så tyvärr my friens vi ses I HÖST / VINTER.. som jag bäddat får jag jobba...( men smiter nog på nå kaffe snart ändå)
Har inte hälsat på nån sen i maj månad!
Tror min far e på in rullning nu ihelg.. trevligt!
Sen till den stora nyheten!!!    till min fasa....................jag kan inte hantera den....



kunde ju inte ens svara när det ringde......hiihii....blond som jag är!!!

/ puss då 
                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0