ANDAS UT.....Phuu va skönt..

Jag vet att jag inte bloggat,, men är totalt finito på kvällarna el rättare sagt nätterna då jobbet e klart på gården...
Jordgubbs säsongen e mitt i Allt..Var tok mycket att fixa innan självplockningen som startade idag,,klippte gräs till 24,00 igår natt,,,sjukt med folk!! så jag vet jag skall inte klaga!
Fast lite måste jag ju ändå KLAGA...Jävla FINNAR :)   ORKA köra hit från FINLAND & sen tycka att det är billigare i finland...MISSADE jag nått eller är dom bara lite efter???  HUR TÄNKTE DOM NU! STARTA BILEN KÖRA HIT KLAGA ÅKA HEM!!
HEJ HALLO......TID E PENGAR...KÖRA BIL KOSTAR OXÅ SLANTAR... OCH NÄR DET TYDLIGEN SKU FINNAS billigare hemma..hoohoo...........TUR jag inte läxade upp dom...!!! lite gran bara.....hiihii... man får vad van tigger efter....skojja bara!
Dagen har annars rullat på, BARN ..MST... BARN(5st)...jordgubbar...ännu mer bär..och lite till....träning..ridning( hiihii snodde den lille skrutten zizzi).

Min jäkla telefon e slut!!!!

Nu ska jag köpa NY IGEN!!!!!


 jag behöver telefon tips!!!!                             GE DET ÅT MEJ......snälla

Kommentarer
Postat av: Katja

Iphone..Hanne..Iphone säger jag bara <3

2011-07-13 @ 00:06:23
Postat av: amanda

Hej gör du då? :)

2011-07-15 @ 16:17:02
URL: http://amandahhogefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0