yogalates :)

Tror det var vad som bjöds på som överasknings träning.    För att vara ett gäng  " snygga häst brudar" så tyckte nog alla att det var roligt. 
Men fler änn jag tyckte nog att stelheten faktiskt fanns  ;)  vad då var jag så här stel...  haahaa

själv var det 1a gången på sånt pass men det var faktiskt givande!  släppa nuet för en stund och andas sej bort i mysig musik och tuffa rörelser. ( jo träningsvärk i magen)  Det var mycket bra rörelse övningar som faktiskt vi ryttare har nytta av. sträcka ut & göra sej lång i ben armar nacke & självklart mycket bål träning!

Nu är veckan här IGEN slappa denna helg fanns inte heller, och natten mot sön var på ynka 5tim då jag surra bort den hos trevliga vänner ;)   Så igår när jag var hem kommen så lektes det en liten stund med lilla L & mystes med stora N sen var det faktiskt soffläge i drömmarnas värld som gällde. jag tog igen den så viktiga sömnen :)



mitt liv just nu ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0