TVÄTTKORG

Jepp idag blev det en kort tur på skidorna i riekkola( 3.5km)  var tvungen att testa om kroppen orka med träningen nu!

Han vara ute och rida på förmiddagen med sanna! En 45 min skogstur blev det, red yellow och hon var snäll & skötsam!  Men då alexei inte blev riden så fick jag Fia att rida han på kvällen.

IDAG FÖRST ÅKTE JULGARDINERNA NER  ;)   från köket!  och gissa 3gr om jag inte höll på att bränna fast strykjärnet i gardinen(orsaken var lilla L som ville ha en BAM ( banan)  och jag sträkte mej efter en i allhast.....haahaa  kollar man ordentligt så syns det!!   grrgrr   dessutom blev det ett mindre försök att hitta botten i tvättkorgen, kan dock meddela att jag inte lyckades, SÅ JAG får nog samla krafter till att göra om det. ;)
VEM SA ATT TVÄTTKORGEN VAR EN SMART UPPFINNING???????   Först betalar jag korgen & från den dagen har den enbart gett mej jobb men ingen LÖN :p    OCH HITTAR MAN BOTTEN så ställer man tillbaks den i garderoben så kan du ge dej fan på att den har fyllt sej nästa gång du "råkar" kika dit igen!


ha det bra nu   kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0