Man är alltid så lycklig eller olycklig som man tror.

tröttheten är jäkligt svårt att överlista  ;)   på morgonen då klockan ringer.

Idag har jag inte ridit alls mina egna hästar fast ALLA 5 har fått jobba litegrann. 3st knatteridningar och en vuxen ridning, den gick otroligt bra hon har fått till sin sitts jätte bra vilket gjorde det trevligt för jerker att jobba.
vita ponnyskrället var snäll hon med, haahaa en dag längre från ....  piiip...
shettisen är en klippa. mitt absolut bästa köp någonsin! 

Sen var jag och red emmas curly..." kicken"   ;)      hon har blivit riktigt fin nu och dom har gjort fina framsteg, liite små svårt hade jag till en början då hon är såå kääääänsssliiiig!  men vi hölls ju på banan.

Drog av ett kort konditionspass på gymmet på 35min,,,   seg som fasen.....

Nja det var mitt tråkiga liv de!



*vet ni vad jag gjort med resten av julskinkan???   PIZZA!!!!!!!  * 


Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

sv; japp, jag sjunger och spelar ;)

2011-01-02 @ 21:07:16
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/
Postat av: Anna

Jag styrketränar, men nu under våren ska jag försöka prova några nya träningsformer. Speciellt mer Body combat. Har du testat det någon gång? Nu ska jag läsa mer i din blogg :) Kram /Anna

2011-01-02 @ 22:22:16
URL: http://styleoflife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0