Inte den lättaste ;)

Jag vet att jag inte är den lättaste att ha å göra med   :)
Fick ett DAMP anfall idag,,,,,,,,,,,  och någon fick lida för det.....joo jag vet ,,,,

Men för helvete...........................   hittar inga lämpliga ord!!!

Skulle ju bara hämta lite HÖ!!  
JAG OCH DEN FÖRBANNADE SLÄPVAGNEN ÄR INTE VÄNNER och kommer aldrig att bli det heller.
Och hur det gick sen ids jag inte ens skriva,,,,,  elller jo ,,,   jag var då INTE den som hämtade HÖET!
FUNDERAR HELT seriöst på att minska på hästarna,,,  vad går först,, hästarna eller kärleken?
Svaret är grymt jag vet! 

Hästarna har gjort att jag gått misste om mycket i mitt liv, men jag har valt det helt själv.
Och JO jag tycker det har varit värt det!
Några få grejer bara som jag borde gjort annorlunda. 


ÄH men skönt var det att skriva av sej .......har inget annat på hjärtat nu! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0