inget bloggande igår!

OJDÅ!!! TIDEN TOG SLUT IGÅR!

MEN MÅSTE SÄGA ATT JAG ÄGDE HELA cyckelvägen igår!    eller jag och min jerker!!!
DET VAR SÅ HIMLA BRA UNDERLAG OCH VÄDER OCH RIDER MAN SENT SÅ ÄR JU INGEN UTE OCH GÅR ELLER NÅTT!  JISSES VAD FINT HAN GICK♥ PASSADE PÅ Å TRÄNA ÖPPNOR OCH SKÄNKELVIKNINGAR OCH RYGGNINGAR! RYGGNINGARNA GICK SJUKT SNABBT OCH SKÄNKELVIKNINGARNA JÄTTE BRA! 




jag vet dock att lagligt är det inte men men,,,  har inte brytt mej förr heller så varför nu!!



                                                               ;)

DAGEN var bra på alla sätt och vis då  ♥     jag började rehab träna igår.   nu verkar det som att min axel snart kan ta emot lite mer lyfta & då ska vi pröva en tjokis period med att bygga upp mej,,,  kommer att innebära extrakilon på min kropp!!    hmm   jo fasen fet kan man bli om jag inte passar mej!  men tror nog den träningen och ätandet får lov att börja i feb, 


" ta hand om varandra .... imorgon kan det vara försent"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0