Ibland smakar livet skit!!!

Just idag !      försov mej, glömde en viktig grej :( han inte rida  ja ni listan kan bli jäklas lång!!!!

Men orka gräva ner  mej......  näää  jag har ju bäddat själv och har faktiskt ingen att SKYLLA PÅ!  vad gör jag då???
Väskan e packad för kurs helg & annat skoj...   Läxan/ läxorna blev fixade iallafall nått positivt! 

Sen har jag ju gått omkring smått irriterad halva veckan av olika orsaker, En av dom är träningen som jag tycker gått dåligt! har inget go just nu!  MEN SEN BÖRJADE JAG FUNDERA HUR/VAD JAG TRÄNAT I VECKAN !!!!!!


KOM FRAM TILL FÖLJANDE!                                  ;)

Måndag förmiddag: 5,5km skidor!
            Kvällspass: ARMAR

Tisdag   Ben

Fredag förmiddag:  RYGG  favorit just nu
           Kvällspass:  COMBAT

only 5 pass  hiihiii     och träning i morgon oxå fast det blir ett supprice pass!   hoppas på nått kul och jobbigt!!


                        ♥   detta gjorde nog min dag ändå lite bättre ♥

Kommentarer
Postat av: fia

lugn, jag motionerar någraa iaf=))

2011-01-29 @ 09:48:47
Postat av: ems

tackdetsamma :D ska du göra något roligt i helgen ?

2011-01-29 @ 10:02:35
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0