vabbar

ÄR hemma med sjukt barn... så nu ska väl här plockas och städas och fixas...  ute faller det snö och blåser..
Det ser inge mysigt ut alls...nu börjar ju till o med jag bli lite stingslig av detta skit väder, allt börjar ju bli jobbigt och endel av orsaken beror nog på INGEN TRÄNING-- INGET LIV!!!!!  fattar faktiskt inte hur folk kan välja att inte träna, när det ger så otroligt mycket till en själv..

Nån sa att                     DEN SOM INTE HAR TID FÖR TRÄNING IDAG
                              FÅR SANNOLIKT AVLÄGGA TID FÖR SJUKDOM SENARE
                                                      I LIVET

TROR FAKTISKT PÅ DET... att belastningsträna eller som ni säger styrketräna  är otroligt viktigt och vem som helst kan göra det!  Oavsett om du är 15 eller 78 så behövs det.. vi är gjorda för att jobba och träna inte för att slöa.



VET NI VEM SOM ÄR MIN STÖRSTA KONKURRENT INOM TRÄNING OCH HÄLSA ????  NU TÄNKER JAG JOBBMÄSSIGT!!                 DET ÄR INTE NÅGRA ANDRA GYM I STAN..  


                                               SE & HÄPNA   ↓




OCH INTE NOG MED DET            
                                           DENNA ÄR NOG VÄRRE







JA NI !!!!!                                                         :)




har jag rätt eller har jag????            


                  ;)  
                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0